czwartek, 20 listopada 2014

41. Andreas Widhoelzl

Na dzisiaj przewidziałam jeden z fajniejszych (moim zdaniem) autografów. Jak wiadomo uwielbiam stare kartki, więc te dwa egzemplarze są dla mnie naprawdę cenne. Bardzo lubię większość skoczków z Austrii (co ciągle powtarzam ;) ), a bohater dzisiejszego posta, Andi Widhoelzl jest na pewno jednym z moich ulubionych byłych skoczków :)

Na szczęście Widhoelzl nie zakończył przygody ze skokami - teraz współpracuje z sztabem treningowym i można spotkać go na zawodach :). Jest naprawdę bardzo miły i nie sądzę, że komukolwiek by odmówił gdyby ktoś poprosił go o zdjęcie czy autograf.

Dość długo szukałam aktualnego adresu Andreasa, pod który można kierować swoje prośby o autograf i na szczęście z pomocą pospieszył mi pewien przemiły pracownik Austriackiego Związku Narciarskiego i podał mi owy adres. Oto on:

Andreas Widhölzl
Sonnenweg 40
A - 6414 Mieming
Austria

Po odczekaniu najpierw ładnych paru tygodni, później miesięcy zwątpiłam, że kiedykolwiek dostanę odpowiedź, ale po 6 miesiącach znalazłam w skrzynce upragniony podpis :)

Aktualnie Andreas wysyła te czarne kartki, lecz te z Atomica również były bardzo fajne.



★ Nadal poszukuję autografu Johana Remena Evensena i kilku innych
Nowa karta w poście Thomas Morgenstern
Kilka nowych kart w zakładce WYMIANA, zajrzyjcie :)

10 komentarzy: