wtorek, 6 stycznia 2015

44. Anders Bardal

Jak tam wrażenie po Turnieju Czterech Skoczni? Pewnie większość z was widziała zawody :)

Ja mam bardzo mieszane uczucia, bo mimo tego, że zwyciężył zawodnik, którego bardzo lubię i któremu kibicowałam, Stefan Kraft, to naprawdę serce złamał mi widok Simona Ammanna znoszonego ze skoczni na noszach... Simon jest moich ulubionym skoczkiem, bardzo, bardzo go lubię i szanuję. Jego upadek w Oberstdorfie przekreślił jego szanse na zwycięstwo w Turnieju, na czym mu tam bardzo zależało, a teraz jeszcze to... Na razie nie ma informacji na temat jego stanu, ale mam nadzieję, że to nic poważnego. Również mam nadzieję na szybki powrót do zdrowia Nicka Fairalla, który upadł wczoraj.

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jakiś norweski autograf, bo takiego dawno na blogu nie było. Przeglądając kolekcję stwierdziłam, że to Bardal będzie bohaterem dzisiejszego posta.

Jeśli chodzi o rozdawanie autografów na zawodach, to wydaje mi się, że nie jest ciężko uzyskać jego podpis, bo raczej chętnie przychodzi do swoich fanów - przynajmniej taka jest moja opinia. Widziałam już kilka razy jak Anders rozdawał karty na zawodach, mnie też się udało dostać.
Jedna z moich kart pochodzi z wymiany, a podpis na zdjęciu Anders złożył mi podczas zawodów w Harrachovie.






Wybieracie się na jakieś zawody w tym roku? :)

Ja z niecierpliwością czekałam na zawody w Polsce, ale jako, że bywam czasami niecierpliwa, to niestety nie wytrzymałam i pojechałam do Strbskiego Plesa na Słowacji na Fis Cup parę tygodni temu. Uważam, że nie ma nic lepszego niż oglądanie skoków na żywo i jak tylko jest okazja to trzeba z niej korzystać ;)

Życzę Wam wszystkiego dobrego w nowym roku! Może trochę spóźnione te życzenia, ale szczere ;)

21 komentarzy:

  1. Gratulacje :D Simon to także mój ulubiony skoczek, ale podobno na szczęście nic poważnego się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przytomny ale pozostaje w szpitalu. Oby szybko z tego wyszedł...

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje! :) Jak Simon upadł to mi się płakać chciało, taki wspaniały skoczek :/ Na szczęście najprawdopodobniej to nic poważnego :) (oby!). Swoją drogą zazdroszczę ci tych twoich wypadów na Fis Cup, Puchary Świata i Puchary Kontynentalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam oczy pełne łez... Simon to wspaniały człowiek i mam wielką nadzieję, że wszystko z nim w porządku.
      Zapraszam serdecznie do Wisły na Puchar Kontynentalny za kilka dni, ja się wybieram :)

      Usuń
    2. Na kontynentalu nie będę, ale przynajmniej na PŚ będę :)

      Usuń
  3. Gratulacje! A za Simona oczywiście ściskam wszystkie moje kciuki, aby jak najszybciej z tego wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Mam nadzieję, że wszystko będzie z nim dobrze. Wątpię, że zobaczymy go w Polsce, ale teraz nie to jest najważniejsze.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj otrzymałem z wymiany autograf Bardala tylko tą najnowszą kartę 90 years

      Usuń
  5. Gratuluję serdecznie :) mam nadzieję, że Simon szybko wydobrzeje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zazdroszczę :D Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) Zapraszam do mnie na autograf Theo Walcotta ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2015/01/157-theo-walcott.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :o
    gratuluję! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zapraszam do mnie! http://zakochana-w-skokach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Nadal poszukujesz karty Simona albo Gabriela Karlena?
    Czy możesz dać jakieś namiary na kolekcjonerów zza granicy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:)
    Wiesz może na jaki adres mozna pisać do Bardala z prośbą o autograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam adresu :(. Wysłałam kiedyś prośbę, ale nie dostałam odpowiedzi, więc adres który miałam jest najwidoczniej nieprawidłowy ;)

      Usuń