niedziela, 11 maja 2014

20. Thomas Morgenstern

Thomas to jeden z moich ulubionych skoczków, bardzo go lubię i podziwiam za olbrzymią odwagę, którą się wykazał wracając do skoków bo upadkach w Titisee-Neustadt i Bad Mitterndorf. Mam nadzieję, że sezon 2013/2014 nie był jego ostatnim i zobaczę go jeszcze na skoczni.
Thomas jest lubiany przez zdecydowaną większość kibiców skoków narciarskich - i słusznie, bo to świetny zawodnik z niesamowitą osobowością.

Moja kolekcja autografów Morgiego jest dość spora i naprawdę bardzo mnie to cieszy :). Wszystkie kartki są dla mnie bardzo ważne i każda z nich mi się podoba, ale moją ulubioną jest ta najbardziej aktualna (niebieska). Po wysłaniu listu sprawdzałam skrzynkę każdego dnia z nadzieją, że dostanę odpowiedź z tą właśnie kartką :). Marzą mi się jeszcze 2 kartki Thomasa, których puki co nie mam, ale myślę, że może kiedyś uda mi się je zdobyć :)

Adres na który można się zwrócić z prośbą o autograf:

Thomas Morgenstern
Eichenweg 15
9851 Lieserbrücke
Austria 














Mam jedną zdublowaną kartkę, więc przeznaczam ją na wymianę :)


20.11.2014


Udało mi się uzupełnić kolekcję o brakującą kartę Thomasa - nową kartę fischer. Zdjęcia wszystkich kart, które aktualnie posiadam widoczne powyżej :). Karty fischer zamieszczone w kolejności od najstarszej do najnowszej :)


4.12.2014

W pierwszym poście o Morgim (na samej górze) z dnia 11.05.14 pisałam, że marzą mi się jeszcze dwie kartki Thomasa, których jeszcze wtedy nie posiadałam. Kilka dni temu udało mi się je zdobyć i teraz moja kolekcja jest pełna :). Wszystkie kartki widoczne powyżej. Te dwie, na które czekałam to: druga od góry i ostatnia :)

16 komentarzy: