poniedziałek, 29 września 2014

38. Noriaki Kasai

Bohaterem dzisiejszego posta jest legendarny skoczek Noriaki Kasai.
Choć ma już 42 lata skacze rewelacyjnie. Liczę na to, że w nadchodzącym sezonie stanie na podium tyle razy co w poprzednim, albo nawet więcej :). Bardzo go lubię i chylę przed nim czoła, bo jest naprawdę niesamowitą osobą. Ciekawi mnie ile jeszcze lat będzie reprezentował Japonię w skokach narciarskich. Oby jak najdłużej :)

Od razu rzuca się w oczy, że na kartkach podpisy są zupełnie inne. Jeden po japońsku, czyli taki jaki zazwyczaj Noriaki składa i jeden pisany alfabetem łacińskim. Nie wiem czemu akurat tak podpisał tą kartkę, ale myślę, że po prostu było szybciej ;). Jestem pewna co do autentyczności tego podpisu bo zdobyłam go osobiście w Willingen :)





Aktualizacja: Maciej Kot


13 komentarzy:

  1. świetne podpisy :) gratuluję i bardzo zazdroszczę :) ja czekam na jego odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :) tego to Ci chyba najbardziej zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń